No video

Sen Anlat Karadeniz 36. Bölüm

UZBEKISTAN UZBEKISTAN
UZBEKISTAN UZBEKISTAN

qolgan qisimlar qachon buladi 37 qisim

საათის წინ
UZBEKISTAN UZBEKISTAN
UZBEKISTAN UZBEKISTAN

когда 37 серия скажите пожалуйста

საათის წინ
Kerem Cenk Maslak
Kerem Cenk Maslak

Tahir e bak nasıl yiğidin poposuna vuruyor

2 საათის წინ
kenan huseyinov
kenan huseyinov

bu diziye vedata gore katlaniyorum vallahi o olmasa izlemem cunku nefes tahirsdn cok hapise girdi ya bu nasil erkek ve dizi vedat super rol oyuncu

5 საათის წინ
Rosiza Marinova
Rosiza Marinova

Senden Ne fret ederimHemdacokWetatdan

5 საათის წინ
Esra Demir
Esra Demir

Saniyenin bütün gelinleri hapishanede

7 საათის წინ
Miss K.
Miss K.

kirgin çiçeklere dondu iyice yeter ya

7 საათის წინ
Vusal Ferzeliyev
Vusal Ferzeliyev

Bən bu dizi çooooook seviyorum 🌷♥️

8 საათის წინ
masal perisi
masal perisi

Geçen bölüm bu diziyi bir daha izlemem diyenler burdamı 😂😂😂

10 საათის წინ
Lola Lola
Lola Lola

Nuk e kuptoj por prap e dua shum këtë film dhe menci se po pres të dal epizoda e 37 😘😘👏🏽👏🏽

21 საათის წინ
NazMur Kaleli
NazMur Kaleli

Erkan abi nolursun NazMur daha fazla olsun lütfen. 😔😔😔😔😔

22 საათის წინ
Nazmi Ahmedolu
Nazmi Ahmedolu

Yaaa bu dizi cok süper yaaaa🤩😘😘😘😍😍😍😍😍😍

დღის წინ
Nazmi Ahmedolu
Nazmi Ahmedolu

Yaaa bu dizi cok süper yaaaa🤩😘😘😘😍😍😍😍😍😍

დღის წინ
Melek Naz
Melek Naz

Bu filimin bütün bölümünü izleyenler varmı 👍👍👍

დღის წინ
Melek Naz
Melek Naz

Seti görmek isteyenler👍

დღის წინ
star lady xxx
star lady xxx

Tahir ise like vedat ise yorum

დღის წინ
Ruslan Dibirov
Ruslan Dibirov

Ay bən Tahirin vuran ellərinin opeyum

დღის წინ
Sabina Eyyubova
Sabina Eyyubova

Nefes kaliba diziden def olub gitmis, sukurler olsun Saniye hanimin kefi yerine gelmis

დღის წინ
Zumrud Baxsiyeva
Zumrud Baxsiyeva

nefesin ağlamasıdan bıktım...

დღის წინ
levent Kurt
levent Kurt

🤗🤗🤗🤗

დღის წინ
levent Kurt
levent Kurt

Türkiye seninle gurur duyuyor hemen başkasına anlat Karadeniz anlat Karadeniz'i çok özledik

დღის წინ
levent Kurt
levent Kurt

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

დღის წინ
deli oyunlar
deli oyunlar

Deli yaaaaaa vedat onu öldürün

2 დღის წინ
deli oyunlar
deli oyunlar

Dövülmekten anlamıyor yaa ben olsam 5,000 kere vururdum

2 დღის წინ
BABE AYiCuK /
BABE AYiCuK /

TAHİR*NE İSTİYORSUN. VEDAT*NEFES DESEM KAÇ KİŞİ BEĞENİR 😂😂😂😂😂

2 დღის წინ
ULAŞ TUNAM UMUDUM ULREM
ULAŞ TUNAM UMUDUM ULREM

Yine harika bir bölumdü ellerinize sağlık ne olur bu dizi bitmesin lütfen 😢😳😍😘

2 დღის წინ
Zelihanur Akbas
Zelihanur Akbas

Insalah sen anlat karadeniz final olmaz bana katılanlar +2

2 დღის წინ
Zelihanur Akbas
Zelihanur Akbas

+1×

2 დღის წინ
Hatice Çelik
Hatice Çelik

Sen anlat kara deniz Karadeniz çok güzel çabuk izleyin

2 დღის წინ
Bumerang
Bumerang

Ah bu sevdaluk ah bu sevdaluk, yüreğim sende, kaçıncı nefessummm...

2 დღის წინ
AK MUSİC
AK MUSİC

🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌕🌕🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌔🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌘🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌒🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌘🌑🌒🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌘🌑🌒🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌓🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌗🌔🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌔🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑

2 დღის წინ
Berkay yeniden
Berkay yeniden

0:00

2 დღის წინ
Leman#8224# #
Leman#8224# #

2.kez izliyom

2 დღის წინ
Murat Kara
Murat Kara

Vay vedat vay kizammi gülemmi bilemedim sana kizlarin hepsi hapse girdi ya la:)

2 დღის წინ
Rayyona Ibragimova
Rayyona Ibragimova

yigit yigit diyirsunuzya ana yigit garcekten vedatin oglu damirinde vedatun kani akiyo

2 დღის წინ
Kerem Cenk Maslak
Kerem Cenk Maslak

Yiğidin ekmeği nasıl öpüyor çok tatlı

2 დღის წინ
Türkan Nəbiyeva
Türkan Nəbiyeva

ben en çok İyite üzüldüm

2 დღის წინ
Serpil Kilic
Serpil Kilic

sen anlat karadeniz haftaya çarşamba akşam ıcıkcak

3 დღის წინ
Rabia Astepe
Rabia Astepe

Tahir diye yazılır *ADAM* diye okunur ✅

3 დღის წინ
Ire Urbina
Ire Urbina

Bölüm 37

3 დღის წინ
Gecekuşu _
Gecekuşu _

Nefes ve Tahir'i (beraber)polislerden az görüyoruz neredeyse.Dizi bitince pişman olursunuz ama iş işten geçmiş olur.

3 დღის წინ
Büsra Bizim
Büsra Bizim

Ne olsursunuz dizi final olmasin😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

3 დღის წინ
Фатима Стар
Фатима Стар

🌊🌊🌊🌊 Sen anlat karadeniz 🌊🌊🌊🌊 Bekliyoruz🌊🌊🌊🌊 Fatih Berrak🌊🌊🌊🌊 Tahir Nefes🌊🌊🌊🌊 MURAD Nazar🌊🌊🌊🌊 🌊🌊🌊🌊 Ən büyük TRABZON🌊🌊🌊🌊 SEN ANLAT KARADENİZ🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊 SEN ANLAT KARADENİZ🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊TRABZON🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊İSTANBUL 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊TÜRKİYE VE AZERBAİJAN 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊SEN ANLAT KARADENİZ🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🌊🌊🌊🌊🌊

3 დღის წინ
Oyun Tv
Oyun Tv

Sen anlat karadeniz i çok özledim❤❤❤❤❤❤❤❤❤

4 დღის წინ
İnci Gündoğdu
İnci Gündoğdu

Ferda ve Nehir bir dünyaya inandılar bizde nefes 💕tahirinsevdasınaİnandık İnşallah bu sevda hiç bitmez İrem de ulaşın Sevdası olur

4 დღის წინ
Nimet İba
Nimet İba

Sen anlat kara deniz çok güzel💏💑💏💏💏💑💏💑💏💑🎵🎶🎵🎶🎵🎵

4 დღის წინ
Nimet İba
Nimet İba

NİMET İba

4 დღის წინ
alanur Karakaş
alanur Karakaş

bir şey dicem diziyi severek takip ediyordum ama artık etmiyorum neden derseniz dizi saçmalamaya başladı

4 დღის წინ
İnci Gündoğdu
İnci Gündoğdu

Asker Yolu Bekler gibi 23 Ocak bekliyorum çarşambayı bekliyorum Sen anlat Karadeniz'i bekliyorum nefesimle 💖💕Tahirimi' bekliyorum onları çok seviyorum çok

4 დღის წინ
Eliene Silva Lima
Eliene Silva Lima

Cadê o capitulo 37

4 დღის წინ
Elza Yusubova
Elza Yusubova

Nefes uçakta artik kulanir😂

4 დღის წინ
سماهر ابو حماد
سماهر ابو حماد

2:06:48 ...،،🖤 tahir :.

4 დღის წინ
Gunel Memmedov
Gunel Memmedov

halaldi qeseng çekilib serial Azerbaycandan yaziram 🌹🌹

4 დღის წინ
Islam Mugaev
Islam Mugaev

Nefes Filmden gitme lütfen, daha güçlü bir film yap.😘

4 დღის წინ
N. V.
N. V.

Vedat kadin dusmani olmus.hamisini kadinsiz burakdi.Inanamiyorummmmm

4 დღის წინ
Neşe Aras
Neşe Aras

Bu hafta varmı yaa paralı diziler olursa kimse izlemez final yaparsınız

4 დღის წინ
Neşe Aras
Neşe Aras

Gülendam damı oradaymış herhalde vedatin annesi vedat her halti yiyor bişey olmuyor bunlarda hemen hapse

4 დღის წინ
Nisa Çamdalı
Nisa Çamdalı

Uyku nenem uçti adam 😁😁

4 დღის წინ
mina evcen
mina evcen

😍😍😍😍😍😍

4 დღის წინ
irem yıldız
irem yıldız

Vedat sen öl sende kurtul bizde kurtulak

4 დღის წინ
irem yıldız
irem yıldız

Nefes sen bir daha motor sürme

4 დღის წინ
mavi kaya
mavi kaya

ayyyyyyyyyyyyyyyy bayılacammmmm kusarak izliyorum sırf merakımdannnn..finallllllllllllllllllllllllllllllllllll

4 დღის წინ
itsofficialleyla555 leyla
itsofficialleyla555 leyla

Yiğit:matematik BILE (😂) yaparı. Cocuk bile sevmiyor matematik😂

4 დღის წინ
itsofficialleyla555 leyla
itsofficialleyla555 leyla

41:20 ya mustafa hamile kadını üzüyorsun!

4 დღის წინ
itsofficialleyla555 leyla
itsofficialleyla555 leyla

Hani vedatın telefonu yoktu adamındaydı🤦‍♂️

5 დღის წინ
ousanus esra
ousanus esra

Ya su fragmani verin artik daha ne kadar bekleyecez

5 დღის წინ
Yeliz a
Yeliz a

Asiye ve mustafa karakteri karadeniz ağzı yapma olayini cok abartti bence.Dizi muazzam evet ama siveler en basta cok daha iyiydi bana gore, müdahale edilmeli👍

5 დღის წინ
Namiq Ehmedov
Namiq Ehmedov

Salam niyə sən anlat kara dənizin yeni bölümü yoxdu?

5 დღის წინ
Abhishekha Bhatia
Abhishekha Bhatia

Please upload 37 episode

5 დღის წინ
Sudenur Özyurt
Sudenur Özyurt

Allah Vedat Doruğu öğrendo

5 დღის წინ
Sudenur Özyurt
Sudenur Özyurt

1.17.37'de Mustafa'ya çok güldüm. "Kalın kafalıdır ama kafa atmayı ben öğrettim." Hahaha

5 დღის წინ
Arzu Orucova
Arzu Orucova

tahir evdeydi nece birden bire arabada oldu

5 დღის წინ
Arzu Orucova
Arzu Orucova

vedat ben size baglandim😃😃😂

5 დღის წინ
Munisa Mannonova
Munisa Mannonova

Asiyeni sevenlar 1like atsin 🖒🖒😙😙😙

5 დღის წინ
Burcu Yıldırım
Burcu Yıldırım

Benim gıcık olduğum 3 şey var 1.Telgraf Naciye 2.Vedat 3.Vedat'ın ölüm marşı

5 დღის წინ
Meryem Kar
Meryem Kar

Çıkışta çay içeriz Fatih Okul çıkışımı bu noluyo ?

5 დღის წინ
Meryem Kar
Meryem Kar

Bu dünyada gerçekten Nefes gibi birçok kadın, Yiğit gibi birçok çocuk, Vedat gibi birçok it var. Ama Tahir Kaleli gibi adamlar az...

5 დღის წინ
BrowseGG
BrowseGG

bilen varsa söylesin

6 დღის წინ
BrowseGG
BrowseGG

yanlışlık var kamera kayıtlarında bir tek nazar ve berrak var ve vedat nasıl nefes asiye berrak nazar ve mercanı hapise ata biliyor?

6 დღის წინ
Hatice Ergül
Hatice Ergül

Mustafa efsane 😂😂

6 დღის წინ
Zafer Erkec
Zafer Erkec

Nefes ❤️ Tahir 💝 yigit 💖

6 დღის წინ
BEYTULLAH ÇAKAR
BEYTULLAH ÇAKAR

51:47 deki müzik neeee

6 დღის წინ
Samire Musayeva
Samire Musayeva

Yengemmm 3.2 milyona gidıyrız

6 დღის წინ
Ceyhun Rufullaev
Ceyhun Rufullaev

Asiye abla dogur artik yaaa nolur bebiw istiyoz biz😂

6 დღის წინ
süleyman vargeloğlu
süleyman vargeloğlu

yep yeni @sak.karakalem çizimlerim ile paylaşımlarda bulunacağım lütfen takip edin

6 დღის წინ
Nevzat Güldal
Nevzat Güldal

her like vedata bir tokat +1

6 დღის წინ
John Wick
John Wick

birde şu KADINLARIN KAHPELİK VE IFTIRALARINI KONU ALAN BIR DIZİ ÇEKSINLER YA, iblis ruhlu, sözde namuslu görünen şeytan kadınların,insanları iftira ve yalanla mahvettikleri hayatları.

6 დღის წინ
Ecrin Asya Çevik
Ecrin Asya Çevik

Tahir eğer nefesi 33:58 de sen üzdüysen diziyi bir daha izlemem

6 დღის წინ
Erem Sjen#
Erem Sjen#

Mustafa efsane gülüyo 😂😂😂😅😅👶😽✌👌👍

6 დღის წინ
Erem Sjen#
Erem Sjen#

Beyler ,ustaca efsane gülüyo ya 😂😂😂😂😂😅👌✌

6 დღის წინ
Seyitjan Serdarow
Seyitjan Serdarow

Bu dunyada sevdigine sahip cykan TAHIR var 👫👫❤❤

6 დღის წინ
sevimli dunya gggsss
sevimli dunya gggsss

37 bolum ne zaman gelecek neden dizinin 37 bolumunu yayinlamiyorsunun yayinlansin diyenler +1like atinda sayimizi bilelim nolur 37 bolum gelen haftaya yayinlansin

6 დღის წინ
Polat Habbey
Polat Habbey

👹👹👹👹👹👹🔒🔒🔒🔒🔒💼

6 დღის წინ
derli toplu
derli toplu

Artık izlemiyorum fragmanlardan bile bölümlerin özeti anlaşılıyor zaten. Maalesef hep aynı şey dönüp dolaşıyor. Yaratıcılık sıfır...

6 დღის წინ
zeynep uçurum
zeynep uçurum

Ederim tatilinize biz sonuçta üç hafta SAK. izleyemedim ulan hiç hak hukuk adalet yokmu üç hafta ölüp Çarşamba dirildim ama izleyemedim 🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😢😢😢😢😤😤😤😤bu çooook acı ooooooff ooooofff

6 დღის წინ
ZENGİN FAKİR
ZENGİN FAKİR

DUYDUM Ki Nefesi rolunden çıkartıyosunuz eğer çıkartıcaksınız bu seri devam etse bile izleyici sayınız azalıcak ve bu seri artık izlenmiyecek

6 დღის წინ
RAUFHAN KONT
RAUFHAN KONT

çıkmıyo kimse

6 დღის წინ
Parvina Ahmedova
Parvina Ahmedova

Cok seviyorumm hepiniz

6 დღის წინ
Amzad Ali
Amzad Ali

I need 37 38 39 bolum

7 დღის წინ
Mustafa Nar
Mustafa Nar

Arkadaşlar, ben bir video izledim, Sen Anlat Karadeniz 49.bölümde final yapacakmış! Bu dizi reytingleri düşeceği için değil, Osman Sınav bilerek ve isteyerek bitiriyor! Eğer bu dizi biterse, Osman Sınav'ı unutacağız, unutmayan bizden olmasın.......

7 დღის წინ
Mustafa Nar
Mustafa Nar

+Asiman SURGUT 86 Çocuk oyuncağı gibi! Eskiden çok dizi uzatıyordu şimdi önüne gelen diziler bitiyor! Atv eskiden daha uzun süren dizi ekliyordu şimdi çocuk oyuncağı gibi dizi bölümlerini kısaltıyorlar!

5 დღის წინ
Asiman SURGUT 86
Asiman SURGUT 86

kardeş TADINA BIRAKMAK bence en iyisi

5 დღის წინ
sukun adam
sukun adam

{ \__/} ( ● • ●) ( >

7 დღის წინ
Sedef Yüksek
Sedef Yüksek

Tahir çok cesur

7 დღის წინ
Ekin Yilmaz
Ekin Yilmaz

2:11:20 Nazarin Murata güzel gülüsü😊😚

7 დღის წინ

შემდეგი

Kim Öldü? - Kadın 45. Bölüm
Kadın 41. Bölüm
Kadın 41. Bölüm

Kadın

თვის წინ

Star TV - Canlı Yayın HD
Star TV - Canlı Yayın HD

STAR TV

9 დღის წინ

Beni Affet 1476. Bölüm
Beni Affet 1476. Bölüm

Beni Affet

23 დღის წინ

Show Türk Canlı Yayın
Show Türk Canlı Yayın

Show TV

წლის წინ